Jak wynająć podtalerze aby zdążyć na czas i uniknąć opóźnień?

Podtalerze ślubne w trendach weselnych od kilku lat zapisują się grubymi zgłoskami stanowiąc podstawę do niesamowitych aranżacji stołu w stylu rustykalnym, stylu vintage, stylu boho, w stylu klasycznym oraz glamoure. Jeśli zastanawiacie się czy warto zdecydować się na ich wykorzystanie na swoim weselu aby dodać uroku sali weselnej to dobrze trafiliscie. W artykule pokażemy kilka zdjęć z wykorzytsaniem podtalerzy, a także pochylimy się nad techniczną kwestią opisującą proces ich wynajmu, ponieważ to właśnie ta forma jest najlepszą i najtańszą opcją na pojawienie się podtalerzy na Waszym ślubie.

Jak wynająć podtalerze aby zdążyć na czas i uniknąć opóźnień?

Jak sprawić aby moje przyjęcie było wyjątkowe? Jakich dodatków użyć aby ubogacić klimat sali, w której organizujemy wesele? Jaki kolor przewodni wybrać  na swój ślub? Te pytania zapewne często spędzają Wam sen z powiek. Jak już sobie na nie odpowiecie i zdecydujecie na podstawie rozmów i konsultacji z florystami, że chcielibyście wynająć podtalerze -  zapewne przychodzą do głowy wątpliwości typu "na jakiej zasadzie działają wypożyczalnie dekoracji?" "jak zamówić podtalerze?" "Czy wynajmowane elementy dekoracyjne dotrą na czas?" W tym artykule postaramy się Wam nakreślić schemat, na którego podstawie działa wynajem podtalerzy.

pmrfs0067.jpg
pmrfs0065.jpg

Pierwszym i nieodzownym krokiem, od którego zaczyna się cały proces wynajmu podtalerzy to moment wyboru wypożyczalni. Przy decyzji o wyborze firmy, która dostarczy Wam podtalerze weźcie pod uwagę kilka ważnych elementów, takich jak:  

termin dostawy (aby wynajmujący zagwarantował, że podtalerze zostaną Wam dostarczone najpóźniej w przeddzień wesela)  

termin zwrotu (aby wynajmujący zagwarantował, że paczkę zwrotną musicie nadać najlepiej 2 dni po terminie przyjęcia aby zapobiec pakowania przesyłek zaraz po weselu)

cena ( ta najbardziej optymalna to ok. 3 zł/szt w przypadku podtalerzy złotych/srebrnych/golden rose i około 5 zł/szt w przypadku podtalerzy transparentnych   - oczywiście tych z tworzywa sztucznego, gdyż te szklane są dużo droższe i mniej trwałe) 

Kaucja (czy wynajmujący pobiera kaucję i czy podlega ona zwrotowi) 

Kary umowne (z tytułu braku lub uszkodzenia wynajmowanych podtalerzy) 

To najważniejsze pojęcia, na które należy zwrócić uwagę podczas decyzji o wyborze wypożyczalni. Jak już tego dokonacie przychodzi czas na złożenie rezerwacji.  

 Podczas tego procesu najlepiej zarezerwować wybrane przedmioty i podpisać umowę wpłacając zaliczkę bądź zadatek aby mieć gwarancję rezerwacji terminu.  Przy podpisywaniu umowy zwróćcie uwagę na zapis, a jeśli go nie ma to ponegocjujcie aby był zawarty zapis odnośnie zmiany ilości wynajmowanych artykułów. Rezerwując podtalerze np. rok wcześniej nie jesteście do końca pewni ilu gości potwierdzi udział w Waszym przyjęciu a tym samym nie wiecie na ile podtalerzy się zdecydować. Najbardziej optymalnym zapisem jest możliwość redukcji bądź powiększenia ilości wynajmowanych podtalerzy o +-20% w stosunku do pierwotnej rezerwacji. Warto aby Wynajmujący dał Wam możliwość ostatecznej decyzji co do ilości na około 10 dni przed datą uroczystości.  Jak już decydujecie się na wypożyczalnię, zarezerwujecie, podpiszecie umowę i wpłacicie zaliczkę/zadatek to macie jakiś czas spokoju aż do momentu potwierdzenia finalnej ilości ok. 10 dni przed terminem przyjęcia (jeśli taki zapis wynegocjowaliście w umowie).

0q6a3210.jpg
0q6a3232.jpg

Kolejne kroki związane z dostarczeniem towaru do klienta wykonuje już tak na prawdę wynajmujący.  W firmie świadczącej wynajem artykułów dekoracyjnych paczka z wynajmowanymi podtalerzami jest pakowana i odpowiednio zabezpieczana, tak aby podczas transportu przez firmę kurierską nie doszło do uszkodzeń.  Paczka odbierana jest z firmy Wynajmującej (w zależności od ustaleń) jednak najczęściej termin ten to najpóźniej 2 dni przed terminem wynajmu i  powinna być u Ciebie najpóźniej w przeddzień terminu wynajmu (chyba, że zapadną inne ustalenia). Pamiętaj, że za uszkodzenia powstałe w przesyłce nie ponosisz odpowiedzialności Ty ale firma przewozowa, zatem jeśli rozpakowując paczkę zauważysz, że podtalerze są uszkodzone, zrób fotografie i bezzwłocznie zgłoś powstałą szkodę Wynajmującemu.  Następnie zawieź podtalerze na miejsce przyjęcia weselnego i ciesz się blaskiem podtalerzy podczas wesela!!!

012.JPG
005.JPG

Przystępując do procesu pakowania paczki powrotnej zwróć uwagę na sposób pakowania podtalerzy aby był taki sam lub podobny do paczki, która do Ciebie dotarła. Zobowiązując się oddać czyste podtalerze przetrzyj zabrudzenia wilgotną ściereczką. NIE MYJ PODTALERZY W ZMYWARCE/ WYPARZARCE.   Przełóż podtalerze przekładkami z folii bąbelkowej lub innego tworzywa, którymi to przekładkami podtalerze zabezpieczone były w przesyłce do Ciebie.  Spakuj podtalerze w paczkę, owiń streatchem i naklej list przewozowy, który otrzymasz na email ( w przypadku gdy Wynajmujący zamawia przesyłkę) lub sam zamów kuriera i naklej list przewozowy (jeśli kwestia zwrotu paczki leży po Twojej stronie). Śledź przesyłkę, a po dostarczeniu do Wynajmującego upewnij się czy dotarła bez uszkodzeń i braków tak aby mieć pewność jaką kwotę musisz dopłacić w rozliczeniu bądź też jaka kwota za brak lub uszkodzenie podtalerzy powstałe z Twojej winy będzie potrącona z kaucji zwrotnej.

Widzisz jakie to proste?? Zaufaj profesjonalistom i ciesz się blaskiem Twojego wesela wynajmując elementy dekoracyjne w niskiej cenie....

Oceń

5/5
Ilość ocen: 1
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Dodaj opinię
Tadeusz
2020-09-24
Polecam!
Kategorie