Oceń produkt
Tworzywo | Sztuczne |
Średnica | 32cm |
waga | 0,15 kg |
Kontakt z żywnością | NIE |
Mycie w zmywarce/wypażarce | NIE |
Jak zaskoczyć swoich gości weselnych? Co sprawi, że klimat sali będzie jedyny i niepowtarzalny? Jakich dekoracji użyć przy aranżacji stołu? Jakie dodatki weselne są aktualnie na topie? Czy dekoracja stołu weselnego to ważny temat podczas ustalania szczegółów wesela? Czy podtalerze dekoracyjne są potrzebne? Czy warto korzystać z wypożyczalni dekoracji?
W odpowiedzi na te pytania nasza wypożyczalnia przedstawia Państwu aktualny hit sezonu weselnego. Według nas podtalerze transparentne będą dominować w aranżacjach stołów weselnych przez najbliższych kilka lat. Ich urok sprawi, że Państwa przyjęcie w: dworku , pałacu, sali bankietowej, ogrodzie, plenerze czy stodole będzie jedyne w swoim rodzaju. Podtalerz transparentny sprawdza się zarówno w: styl boho, styl rustykalny, styl glamoure, styl klasyczny, styl vintage.
Koszt wynajmu wynosi: 5 zł/szt
Do kosztów wynajmu doliczany jest koszt wysyłki w obie strony w zależności od ilości:
do 80 szt – 50 zł
81-160 szt – 80 zł
161-240 szt – 100 zł
powyżej 240 szt – koszt ustalany indywidualnie
Podtalerze wysyłane są na terenie całego kraju kurierem. Dostarczane są najpóźniej w przeddzień wynajmu a odbierane od klienta w kolejny dzień roboczy po terminie wynajmu. W przypadku wynajmu w terminie innym niż sobota – termin zwrotu ustalany jest indywidualnie.
Kontakt celem poznania szczegółów: 600-638-786 lub pod adresem mailowym: kontakt@dekoracje-slubne.pl
-NIE jest pobierana kaucja
-wypożyczalnia działa na terenie całej Polski
-na Państwa życzenie wysyłamy asortyment w dowolne miejsce
-przy rezerwacji asortymentu podpisujemy umowę, która jest gwarancją terminu (umowę otrzymują Państwo mailem w ciągu 3 dni od momentu rezerwacji)
-po podpisaniu umowy prosimy o wpłacenie zadatku w kwocie zgodniej z zapisem w umowie
-pozostałą należność wpłacają Państwo do 5 dni po terminie wynajmu
-wynajmowany asortyment otrzymują Państwo najpóźniej w dzień poprzedzający uroczystość
-zwrot (nadanie) asortymentu w pierwszy dzień roboczy po uroczystości (w przypadku przyjęć odbywających się w inny dzień niż sobota – termin zwrotu ustalany jest indywidualnie)
-koszty wysyłki i zwrotu leżą po stronie klienta
-możliwy odbiór osobisty w miejscowości Trzciana k. Bochni
-asortyment otrzymują Państwo czysty, wyprasowany – przygotowany do użycia
-zwracany towar winien wrócić w stanie niezmienionym (czysty, itp.)
-zniszczony towar lub jego brak to koszt 15 zł/szt
-istnieje możliwość zwrotu niewyczyszczonych produktów, doliczana jest wówczas opłata za czyszczenie: 1 zł/szt.