Oceń produkt
Materiał | Muślin |
Wymiar | 47 cm x 47 cm |
Plamoodporność | NIE |
Szukasz serwetek w innych kolorach niż stricte śnieżnobiałe dosyć powszechne na wszelkiego rodzaju uroczystościach?? Chcesz sprawić aby wystrój Twojego przyjęcia został na długo w pamięci gości? Masz swój ulubiony kolor i chcesz aby był to motyw przewodni Twojego ślubu i wesela?? Czy podobają Ci się stylizacje w odcieniu stonowanego koloru dusty pink?
Oferujemy: serwetki weselne w kolorze dusty pink.
Serwetki mają wymiar 47 cm x 47 cm
Kolor dusty pink to delikatna i stonowana barwa dla wysublimowanych Par Młodych ceniących sobie styl Glamoure i klasykę w eleganckim wydaniu. Wynajem serwetek dusty pink to dobry pomysł aby nadać swojemu przyjęciu nieco oryginalności. Najlepiej komponuje się do krzeseł bez pokrowców, krzeseł drewnianych, bankietowych lub z klasycznymi krzesłami Chiavari stworzy ciepły i przyjazny klimat. Wynajem serwet dusty pink jest gwarantem mnogości aranżacji, do których wykorzystać można przeróżne dekoracje weselne i dodatki ślubne.
Serwetka w kolorze dusty pink to również pole do popisu dla florystów, którzy ze spokojnym sercem mogą realizować pomysły rodzące się w ich głowie. Lubiana przez fotografów stonowana barwa w połączeniu z kwiatami takimi jak: białe tulipany, eustoma, ostróżka, biała lilia to gwarancja niepowtarzalnych ujęć.
Koszt wynajmu serwetki wynosi 3,50 zł/szt
W cenę wynajmu wliczone jest pranie.
Do kosztów wynajmu doliczane są koszty wysyłki w zależności od ilości.
Serwetki dostarczane są do klienta najpóźniej na dzień przed terminem wynajmu. W przypadku przyjęć organizowanych w inny dzień niż sobota – termin zwrotu ustalany jest indywidualnie.
Do kosztów wynajmu doliczany jest koszt wysyłki w zależności od ilości
Cennik przesyłki kurierskiej w obie strony:
do 100 szt – 40 zł
100 – 200 szt – 60 zł
powyżej 200 szt – ceny ustalane indywidualnie
Serwetki wysyłane są na terenie całego kraju kurierem. Dostarczane są najpóźniej w przeddzień wynajmu a odbierane od klienta w kolejny dzień roboczy po terminie wynajmu.
W przypadku wynajmu w terminie innym niż sobota – termin zwrotu ustalany jest indywidualnie.
Kontakt celem poznania szczegółów pod numerem:
600-638-786
lub pod adresem mailowym:
- NIE jest pobierana kaucja
-wypożyczalnia działa na terenie całej Polski
- na Państwa życzenie wysyłamy asortyment w dowolne miejsce
-przy rezerwacji asortymentu podpisujemy umowę, która jest gwarancją terminu (umowę otrzymują Państwo mailem w ciągu 3 dni od momentu rezerwacji)
-po podpisaniu umowy prosimy o wpłacenie zadatku w kwocie zgodniej z zapisem w umowie
-pozostałą należność wpłacają Państwo do 5 dni po terminie wynajmu
-wynajmowany asortyment otrzymują Państwo najpóźniej w dzień poprzedzający uroczystość
-zwrot (nadanie) asortymentu w pierwszy dzień roboczy po uroczystości (w przypadku przyjęć odbywających się w inny dzień niż sobota – termin zwrotu ustalany jest indywidualnie)
-koszty wysyłki i zwrotu leżą po stronie klienta
-możliwy odbiór osobisty w miejscowości Trzciana k. Bochni
-asortyment otrzymują Państwo czysty, wyprasowany – przygotowany do użycia
- zwracany towar oddają Państwo bez konieczności jego prania
-zniszczony towar lub jego brak to koszt 10 zł/szt.