Świeczniki

Sprawdź jakie rodzaje świeczników przygotowaliśmy na Twoje wesele

Świecznik złoty 8-ramienny

Świecznik złoty 8-ramienny

149.00
Więcej
Świecznik złoty klasyczny

Świecznik złoty klasyczny

10.00
Więcej

Szukasz dekoracji weselnych? Zastanawiasz się jak udekorować i zaaranżować stół weselny? Twój zakład florystyczny nie posiada stojaków na kwiaty? Podobają Ci się złote stojaki? Chcesz wynająć złote stojaki i świeczniki?   
Nasza oferta obejmuje wynajem stojaków i świeczników ślubnych i weselnych. Złote i srebrne stojaki sprawdzą się zarówno na stołach okrągłych jak i prostokątnych. Nie będą kłopotliwe w komunikacji między gośćmi ze względu na ich wysokość, która jest optymalna. Prestiż złotego i srebrnego koloru gwarantuje dopasowanie do każdego koloru obrusów. Szczególnie pięknie komponuje się z granatowym obrusem lub odcieniami zieleni i czerni.  
Parametry:
wysokość: 30 cm  
średnica podstawy: 10 cm  
średnica czaszy: 10 cm
Koszt wynajmu wynosi 15 zł/szt
Do kosztów wynajmu doliczany jest koszt wysyłki w zależności od ilości.
Ceny wysyłki w obie strony:  
do 10 szt – 50 zł  
11 – 20 szt – 80 zł
powyżej 20 szt – ceny ustalane indywidualnie
Kwietniki wysyłane są na terenie całego kraju kurierem. Dostarczane są najpóźniej w przeddzień wynajmu a odbierane od klienta w kolejny dzień roboczy po terminie wynajmu. W przypadku wynajmu w terminie innym niż sobota – termin zwrotu ustalany jest indywidualnie.
Kontakt celem poznania szczegółów pod numerem: 
600 638 786
lub pod adresem mailowym: 
powiedztakwesele@gmail.com
Warunki wynajmu:   
- NIE jest pobierana kaucja
-wypożyczalnia działa na terenie całej Polski
-na Państwa życzenie wysyłamy asortyment w dowolne miejsce
-przy rezerwacji asortymentu podpisujemy umowę, która jest gwarancją terminu (umowę otrzymują Państwo mailem w ciągu 3 dni od momentu rezerwacji)
-po podpisaniu umowy prosimy o wpłacenie zadatku w kwocie zgodniej z zapisem w umowie  
-pozostałą należność wpłacają Państwo do 5 dni po terminie wynajmu
-wynajmowany asortyment otrzymują Państwo najpóźniej w dzień poprzedzający uroczystość
-zwrot (nadanie) asortymentu w pierwszy dzień roboczy po uroczystości (w przypadku przyjęć odbywających się w inny dzień niż sobota – termin zwrotu ustalany jest indywidualnie)
-koszty wysyłki i zwrotu leżą po stronie klienta
-możliwy odbiór osobisty w miejscowości Trzciana k. Bochni  
-asortyment otrzymują Państwo czysty, wyprasowany – przygotowany do użycia  
-zwracany towar winien wrócić w stanie niezmienionym (czysty, itp.)
-zniszczony towar lub jego brak to koszt 90 zł/szt  
-istnieje możliwość zwrotu niewyczyszczonych produktów, doliczana jest wówczas opłata za czyszczenie: 5 zł/szt. 

Oceń

0/5
Ilość ocen:
5 0
4 0
3 0
2 0
1 0
Dodaj opinię